Och så kom äntligen bilderna...

Försöker ju alltid hålla det jag lovar, så nu kommer gårdagens bilder.

Det började med middag.
   

Sen försökte vi lista ut hur många revben man har... Efter mycket kännande och klämmande drogs den gamla biologiboken från högstadiet fram ur den dammigare delen av bokhyllan!


Erik tyckte nog inte om vegpajen, han ser lite sulten ut, haha!


Lite klättring förgyller nog kvällen, tänkte jag! Och spänningen steg när stolen stegrade som en häst.
 

Nästa aktivitet var Listerine-tävlingen! Vem kan gurgla Listerine längst? (Vinnare: JAG!!!)
     

Tändsticksleken, fast med nya regler!
    

Tack för en finfin kväll!!


Kommentarer
Flummandet kommer från: Johan

Haha, galet.. Helt galet ;o)
Nu slog det mig vad du menade med fontänen, tss!!

2008-03-23 @ 23:14:25
URL: http://bamses.blogg.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0