Stutta?

Tur man har så bildade människor i sin omgivning! Så om en ung, manlig ko kan kallas för stut borde ju även ungkossorna få ett namn... För att kontra med ett lika fult namn som de unga tjurarna fick, så föreslår jag "stutta", "stuttor" i plural. Härmed har vi uppnått en något så när jämställdhet i kossevärlden!

Ok... måste snart blinga bloggen lite, jag vet! Men om jag ska ge mig på det själv, så kommer det sluta med ett, till synes, oskyldigt självmord för den sprillans nya datan! (Egentligen är det jag som kastar ut den genom fönstret, men ni har varken hört eller sett något.)

Nu är det dags för lite music! Ska leta upp Come Out Of The Shade med The Perishers, namnam!!



488590-1

Kommentarer
Flummandet kommer från: Anonym

Joo "stutta" lät helt okej :) det förslaget kan jag stötta dej i. Hihi underbar kobild :D Pusss

2008-03-14 @ 07:19:36

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0