Tvång

Jag sa ju ingen press, men här kom den jäveln som ett paket på posten till mig ändå. Vad är det för sätt, va? Nu ska man tydligen blogga igen, för det bestämde en viss person på andra sidan MSN. Såå... Here it goes...

Kan ju börja med att tala om hur sjukt sur och irriterad jag är just nu. Det bara kom - lika olägligt som när... Gaaaah, hur svårt ska det vara att hitta en metafor? Skitsamma då, men olägligt är det i alla fall.

Det finns de som säger att man ska försöka fokusera på allt det positiva i tillvaron i sådana här stunder, så vi ger det ett försök:

* Har köpt massvis med ekologiska varor idag, vilket borde kännas jättebra för samvetet.
* Jag har varit ledig hela dagen.
* Kommer vara ledig även imorgon.
* Ska till Elina imorgon och träffa lite folkisar.
* Jag har en blogg som tillåter mig att blogga mig glad.
* Jag har pratat med Korre idag - hon är saknad!
* Det finns kakor hemma, så jag kan tröstäta denna jävliga kväll.
* Har sett Maddes stockholmare svälja sex stycken gelatinkapslar, vilket i sig är ganska ironiskt.
* Får se fram emot Ullaredstrippen på tisdag.
* Lönen sattes in idag, 13 500 kr...
* Om jag vill kan jag börja grogga här och nu, för lagret är påfyllt.

Det får räcka med försök till positiva energikickar för tillfället. De verkar inte ha någon inverkan ändå. Får väl ta och läsa igenom listan jag precis skrev och se om positiviteten kväver lite av min pessimism.

Gå och slicka en rumpa nu va...

Kommentarer
Flummandet kommer från: Johan

"Gå och slicka en rumpa nu va..."

Haha, du är go du ;o)

2008-03-27 @ 23:03:24
URL: http://bamses.blogg.se
Flummandet kommer från: Anonym

Får väl försvara min vän med att hon äter tabletterna för hälsans skull...

2008-03-28 @ 03:36:19

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0