Wok

Lite missar inträffar då och då. Under skrivandets gång händer det att man glömmer bort vissa saker... Till exempel att Maxi skickade Mr Blingbling, han den hete! Nöjd? Hehe...

Fadern fick 1500 spänn i böter, ajaj, svider i plånboken. Dock inte min denna gången!! Har lärt mig att lägga på pengar till parkering nu!

Kossor är det närmsta man kan komma perfektion.
(Fick rådfråga moder om den meningen, lät konstig, men ännu konstigare blev det om man la till något ord.)

Nej nu lägger vi ner detta för stunden... Blev ändå inget kreativt, jag har bara konstaterat vissa faktum!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Maxi

nu är jag nöjd tinis =)

2008-03-20 @ 21:37:03

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0