A long, long time ago...

Med Tele 2 som fuckar sig så har jag varit väldans absent här, det erkänner jag! Men nu är jag back on track.


Igår, den 17 maj, var det lite kalasigt festande i Wram. Jonnis har fyllt tjugoett och jag var såklart där med mitt glada humör, present och den traditionella kreationen kreaterad av ingen mindre än mig själv. Lekt i Paint hade jag gjort med bilden, som utgjorde en del av gratulationskortet. Resterande plats av kortets framsida fylldes med ett mindre rim, hehe...


Efter att ha kört i alldeles för höga hastigheter på väg ner mot Sturup där två solbrända päron väntade, blev jag avslängd hos von Dell, mycket kärt återseende! Sminkade och plattångade begav vi oss med hjälp av mig som förare och Korre som kartläsare mot Eriks hus där jag skulle skriva ut det tids- och tålamodskrävande kortet och Korre och Erik försökte slå in presenten. En liten drink, en shot, ett sprucket glas och cirka 17 minuter försenade senare stod vi utanför grisens hus.


Det blev mat och dricka och lekar - vilken om inte Tändsticksleken à la Påskas! Högtalare brakade ner i golvet innan vinnarna hann utses. Det var The Glasseyes vs Österängarna och Linda aka De tre strängarna och Linda! Vem som vann är som bortblåst från mitt minne.


En rad om hur underbart det var att ha Korre tillbaka i festsammanhangen hinner vi med också innan vi lägger ner detta för ikväll! Det började så bra i bilen på väg till Jonnis. Tre pers i baksätet plus en inslängd Korre, desperat försökande att dölja sina väldigt synliga trosor. Smetade smink gjorde hon på Eriks byxor och David hade lätt kunnat ta en tugga på hennes skor så nära hans mun de befann sig!


Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0