Asbest slash asbäst

Hoppla pållen!

Här går det kanske undan. Men någon kossa blev jag inte erbjuden. Bara en töntig häst. Fast det är klart bättre än inget. Vill inte rykta. "Har hon aldrig borstat sitt hår?" Nej, jag borstar inte det, jag bara plattar det med plattången, sen får det vara bra. Har hört att hårborstar ska slita på håret, så jag har slutat göra det. Dumma unge, tänker du nu... Det finns ju faktiskt bra borstar också, till exempel såna med svinborst. Jo men visst, galant. Icke nej... Så fortsätt med den här trenden, borsta inte - platta bara. Jag garanterar att håret tar absolut ingen som helst skada av det. Sliter inte det minsta på topparna.

Nu när vi har ljugit klart kan jag tala om att det är varmt ute, VARMT. Jag har givit upp solen. Om två timmar ska jag bege mig till staden och lägenheten. Väl där ska jag praoa som frisör. Det var inte min idé... Hehe...

Bis später

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0