Att göra imorgon

Jag är en upptagen kvinna med en stigande yrkeskarriär!

Men även vi som ständigt ligger påtopp måste ha små gula lappar lite överallt, för att kunna komma ihåg alla sysslor. Imorgon har jag en hel drös med saker jag måste komma ihåg. Hjälp mig med det är du snäll, hihi...

- Skriva ut biljetten
- Skriva ut packlistan (lägg till Resorb)
- Ring Previa
- Åk hem innan kl 16.00
- Sola (fall i fall jag gömmer det, haha...)

Och vet ni vad? Jag har köpt kameran, THE CAMERA! Lyckan står mig upp i halsen, spyr snart, haha... Mamma och jag diskuterar huruvida det heter "i" eller "till" i nyss nämnda hals. Någon som röstar på mitt så lovar jag att inte ge er en bula i pannan imorgon, mihi.

Nu ska jag skämma bort fossingarna med ett fotbad. Hmm... Tänk om någon kunde skämma bort mig så - drömma kan man ju alltid. Pfft...

Sov gott alla mina äckliga kycklingar. Ses imorgon kväll!


Kommentarer
Flummandet kommer från: clemme

jo men faan visst kan ja skämma bort dig men då jävlar kan man inte vara i skåneland:P

Resorb är så jävla b så att de inte går att beskriva har tagit resorb en gång i mitt liv och de gjorde fanimej ingen skillnad. om du vill kan du få min resorb som ligger här och dammar=)



2008-05-29 @ 22:03:08
URL: http://stekarbloggen.blogspot.com

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0