Ekolivet

Det ekar i lägenheten - så ekologiska är vi! Har beställt "Stora Grönsakslådan" från Mossagården precis, tyvärr är jag inte hemma den veckan vi får den... Lite sunkigt, men Madde kanske kan ta ett kort på den och skicka till mig, haha...

488590-103

Jaja, Frågetecken sa att mat var tråkigt så jag får väl skriva om nåt annat. Petitesser som att mitt Tele 2 inte funkar och att jag jobbar hela tiden är ointressant för er att höra, så jag ska ta ett random ämne o diskutera med mig själv...

Bara komma på ett först!

Okej, jag har ett; NORMER!

Hur ligger det till tror ni? Är det samhället som formar oss eller är det genetiska under som ser till att pojkar gillar blått och flickor rosa, att killar gillar bilar och att tjejer gillar smink. (Okej, grov generalisering här, fy på mig.)

Jaha mamma vill ha datan. Jag är nämligen i Ö-slöv och hälsar på (läs äter gratis mat). Mitt internet funkar nämligen inte där hemma, så det är inte så lätt att blogga Kabogoza! Rättstavat?

Godnatt!

Kommentarer
Flummandet kommer från: clemme

rättstavat faktiskt =) ämne du kan diskutera kan vara hmm ditt sent till ett sunt leverne , hur mkt är lagom festande, va har vi mer typ hypen med allt nytt som kommer i nöjesvärlden, kändisar hur dem påverkar hos människor behöver du mer uppslag så är de bara att fråga=)

2008-05-06 @ 23:19:46
URL: http://stekarbloggen.blogspot.com

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0