Med solen runt hörnet

Tro det eller ej, men igår blev jag bjuden på fest i lägenheten jag bor i. Slå det, ni!

Just i detta skede är det 21 dagar, 2 timmar och 25 minuter kvar tills flygplanet som ska bära oss till Bulgarien lyfter. Det om något är ju peppande. Nästa gång jag åker ut till Ö-slöv ska jag skriva ut min berömda packlista och även biljetten, för det sägs att det kan vara bra att ha en sådan!

Mitt internet funkar nu igen, så nu kan jag äntligen skicka bilderna som jag så länge lovat, hihi... Kameran är såld och jag har hittat en ny för cirkus 2500. Att man sen bara kunde spela in en 10-sekundersfilm var ju ett minus, dock ett minus jag överväger att leva med! Så det är vad jag ska göra under tiden jag tvättar idag: Sitta och drägla på min blivande "Mr Camera ohne kapacitet att filma länge"... Oh yeah.

Nu måste jag samla ihop truppen (läs tvättmedel, sköljmedel och tvätt) för att sedan dra mig ner till hålan underground, där de stora renande maskinerna befinner sig. Jämför dessa med skärelden så är ni på rätt väg, eller?

Kommentarer
Flummandet kommer från: sanna

Nu är det snart slut på min tävling om diesel byxorna

vill du vara med så passa på nu :)

ha en bra dag

2008-05-27 @ 14:47:05
URL: http://sannassanna.blogg.se
Flummandet kommer från: Johan

Kan du skriva ut ett ex av din packlista åt mig med?? ;o)

2008-05-27 @ 16:43:50
URL: http://bamses.blogg.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0