Nässpray

Idag är dagen då dag tre passar bra in i bilden, för det är nämligen just idag som jag varit utan nässpray i hela tre dagars heldagar! Dag, dag, dag... Hur bra är inte det? Efter månaders beroende är jag äntligen fri!

Haha...

Grannen Josefine kom ner i tvättstugan innan när jag var mitt uppe i den smutsiga skiten. Hon frågade förvånat när hon såg mig om det inte var hennes tvättid. Inte förrän efter mitt nervösa studsande fram och tillbaka i en gammal slasig Söderporttröja kom vi fram till att det var min tid och hon skyllde allt på pojkvännen, haha... Hade i och för sig nog jag också gjort om jag varit i hennes situation!

Har hittat en kamera, Olympus mju 850SW, vill verkligen ha den nu när jag läst på minst 8 hemsidor om den! My precious... Då ska vi bada tillsammans, jag och The Great Olympus, i Bulgi... Dream a little dream...

Ner till tvätten igen. Glöm inte att lyssna på Israels bidrag från Eurovision Song Contest, mycket härlig låt!

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0