20-årsfest igen

2008 har varit ett år fyllt av födelsedagar och fester. Anledningen är att många av de man umgås med har blivit 20 i år. Sen finns det ju 19- och 21-åringar också. Året började med Jennie, sen Maxi, Johan, Erik, Madde, Elina, jag, Korre, Emma, och Jacke. Längre än så har vi inte kommit med uppvaktningen än! I lördags var det således dags för att fira Jacke och "Fredrik". De båda bjöd på en väldigt tidsplanerad, men riktigt rolig fest som inkluderade dricka, mat, tävlingar, nytt folk och även en del gamlisar. Resten förtäljer jag icke, ni som inte var där förtjänar inte detaljerna, muhaha!

Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, den var helt urladdad upptäckte jag cirka två minuter innan avgång. Vad gör man då? Man löser det på annat sätt.


Här skålar jag med Jacke!


Elina har nyss berättat världens smaskigaste detalj om en gemensam bekant till dem, därav Korres haktappning! (Ni ser att vi satt vid det gula bordet va?!)


Johan och Erik sjunger "Ja må de leva" högt och ljudligt för de två grisarna!



Det var allt min Cartoon-kamera förmådde att producera!


Kommentarer
Flummandet kommer från: Jacke

"Fredrik"? han heter filip tina. Eller har jag missat något?

2008-11-18 @ 23:14:03
Flummandet kommer från: sven

tina, din cartoonkamera är fantastiskt bra=)

2008-11-19 @ 08:16:18
URL: http://newadventure.blogg.se/
Flummandet kommer från: Jossan

Haha, fan vilken kostnär!

2008-11-20 @ 21:14:12

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0