Jesus Christ (not much of a superstar)

Istället för att slå ner far i jakten på dosan till TV:n (Greys), så satt jag igår kväll i bilen på väg till Malmö. Jag och de gamle hade biljetter till Jesus Christ Superstar, ni vet den med Ola Salo i huvudrollen. Det var sjukt överskattat, men kul att ha sett. Nämnvärt är att detta var en rockopera, så varför man stoppar in två nummer med blingbling och discotema förstår jag inte. Mina öron hörde ingenting, jag blev döv vid dessa tillfällen. Istället hörde jag musik inne i huvudet... Texten gick: Ja, jag vill leva la dolce vita, ååh... Inte riktigt min stil men Judas och Jesus brud var riktigt duktiga. Jag tänker inte försköna det mer än såhär, hihi. Hetingen uppe bland tekniknissarna fick nästan mer uppmärksamhet, det säger väl en hel del?!


Kommentarer
Flummandet kommer från: maxi

HAHAHA tekniknissen allså :P tss

2008-11-20 @ 20:16:06

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0