Mat

Just nu känner jag mig som Chance i Den otroliga vandringen. Ni vet när de äntligen har hittat hem igen, efter det att Shadow har haltat emot sin älskvärda familj och de ska in och äta. Jag är Chance - "mat mat mat mat mat".

Jag har under en lång stund legat här och funderat på hur jag skulle kunna få mat från stan, för hemmamat intresserar mig inte ett dugg. Ska jag försöka få pappa att köra in på Elgiganten med min trasiga mobil? Så kan vi bara "köra inom" BK eftersom vi ändå är så nära. Eller ska jag försöka muta någon utomstående? Ska jag ta bussen? Nej, jag vill helst bara ligga här i min säg och få min smarriga, saftiga, sjukt frestande chilicheeseburgare serverad på silverfat. Oj, nu kommer mamma med det. Om det ändå vore såväl. En chilicheeseburgare...

Ingredienser
4 st chilicheese
1 stort rostat hamburgerbröd
1 st handpåläggning
1 st hoppressning
1 st hungrig mage att mätta

Nu kom jag precis på ett substitut - toast. Jag ska genast bege mig ut till köket.

Kommentarer
Flummandet kommer från: maxi

haha... ja när man är såå himla sugen på något så får man oftas tyvärr inte det serverat som man vill :/ så hur blev det med maten? åkte du in lr det blev hemmakost?! ;P

2008-11-02 @ 17:15:48
Flummandet kommer från: sven

vet du vad.. de finns inga chillicheese i sthlm=( så nästa gång jag kommer hem ska vi ta en sväng till sub o bk=P

2008-11-02 @ 18:05:57
URL: http://newadventure.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0