Pokerkväll





Efter 4 timmars hård kamp satt jag, Johan och Linus i finalen. Med varsin lagom stor hög med marker gick vi in helhjätat för spelet, eller pratar jag bara om mig själv nu? Jag lyckades bli av med Johan och nu återstod endast Donkey. Med sketna kort går han all in och jag förlorar. FÖRLORAR! Inte för det är jag sur, åh nej. Att jag inte tar en förlust särskilt bra är en helt annan grej. En ny pokerkväll får vänta ett tag, jag måste hinna återfå harmonin i livet först.


Madde var törstig på uppmärksamhet och valde att samla hönsen i soffan, så att hon kunde sitta i MITTEN av alla och visa hur Stockholmslägenheten såg ut. Koncentrerade?!


Lite förspel innan huvudaktiviteten.


Lag Tjej - den bästa lagbilden vi kunde få. (Gissa hur de andra ser ut, haha...)


Cirka 10 minuters dividerande om hur många marker vi skulle ha - det blev ändå inte rätt!


Fel person kammar hem en vinst, inte jag alltså!


Pfft, fel person igen. Fel, fel, fel...


Segraren aka Djävulsbarnet, tss... Men okej, GRATTIS!




Kommentarer
Flummandet kommer från: sven

grattis linus till vinsten=) men tina de är inte fy skam att komma 2a i en pokerturnering=P

2008-11-22 @ 15:18:57
URL: http://newadventure.blogg.se/
Flummandet kommer från: maxi

Hahaha SUR du blev när du förlorade ;P

Fy vad jag saknar er........... och grattis till linus :D hihihihi

2008-11-22 @ 16:53:33
Flummandet kommer från: clemme

Några snöflingor? =)



"några" enligt aftonbladet, sydsvenskan och andra söder baserade blaskor så har ni snöstorm:P

vilket egentligen betyder att ni fått 6-7 snöflinger på gräsmattan som inte kan bli förflyttade med vanliga sopbostar.

2008-11-24 @ 23:34:31
URL: http://superguy.blogg.se/
Flummandet kommer från: clemme

några snöflingor??



"några" enligt aftonbladet, sydsvenskan och andra söder baserade blaskor så har ni snöstorm:P

vilket egentligen betyder att ni fått 6-7 snöflinger på gräsmattan som inte kan bli förflyttade med vanliga sopbostar.

2008-11-24 @ 23:35:24
URL: http://superguy.blogg.se/
Flummandet kommer från: clemme

några snöflingor???



"några" enligt aftonbladet, sydsvenskan och andra söder baserade blaskor så har ni snöstorm:P

vilket egentligen betyder att ni fått 6-7 snöflinger på gräsmattan som inte kan bli förflyttade med vanliga sopbostar.

2008-11-24 @ 23:36:28
URL: http://superguy.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0