Soon to come - 2009

Jag blev tom. Så där stirrtom - ni vet när man kan sitta och stirra in i en vägg eller i datorskärmen utan att reagera på att man bara sitter och stirrar.

Det har varit så bra länge nu, riktigt bra. Jag gillar det. Imorgon är det en ny dag, nytt mörker, nya möjligheter - imorgon ska bli en underbar dag! Jag är pepp, för allt just nu. Det faktum att jag är totalt vilse i livet tänker jag inte sopa under mattan, men inte heller tänker jag låta det störta mig. De flesta jag känner är vilse, ingen vet vad de vill nu för tiden. Förr fanns det inte möjligheter för alla att få göra det de önskade. Nu är det allt vi har. By the way, jag gillar mörkret.

MÖJLIGHETER
VAL
ALTERNATIV
BESLUT
ÅNGEST

Jag vet hur jag vill att mitt kommande år ska se ut. Jag vet precis. Vid nästa eller nästnästa fullmåne ska man kanske vara lite egoistisk och önska sig något som gynnar en själv. Min traditionella önskning gynnar i och för sig också mig, men även så många andra - det är en multigynnande önskan. Å andra sidan är vi ju egoistiska, hela bunten! 

Kommentarer
Flummandet kommer från: maxi

Tycker du ska gynna dig allt du bara kan :D det är du värd gumman!!

2008-11-19 @ 17:31:24
Flummandet kommer från: maxi

ps. glöm ikke att kommentera min blogg lille du hehe ds.

2008-11-19 @ 17:32:01

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0