Tina har bakat

Denna eftermiddag har jag spenderat i köket. Innan jag påbörjade bakningen var jag tvungen att hitta något lyckobringande. Jag misslyckas nämligen alltid med kakor, mat, tårtor och så vidare. Sallad är väl vad jag klarar av. Nåväl, jag hittade ett rött förkläde och berättade genast för mor min att nu skulle det gå bra, idag skulle jag lyckas. Mamma log med en min som sa: "Tina lilla, du kommer aldrig lyckas i köket..."

Men nu hade jag ju för fan mitt röda förkläde!

Och blev de goda, eller vad? Nej, det blev de inte - de blev sagolika. Mina Chocolate Chip Cookies blev magnifika.

Jag tänkte gå in med några till grannen, men de var inte hemma. Som de kommer gräma sig, hihi. Pi katten för den som inte berömmer mig på jobbet imorgon!

Ikväll ska vi titta på Anna, right?!



SMARRI-SMARRI


Kommentarer
Flummandet kommer från: Elina

ojojoj....hon har lyckats:)inte illa det!

2008-11-15 @ 13:28:18

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0