20-årsfesten

                                 


Tack så mycket alla ni gäster som förgyllde min kväll igår! Och för alla fina presenter - tack!
Ett särskilt tack går också till föräldrarna för fest och sång samt till Madde och Elina för ett rörande tal som fick folk till tårar!

Festen - som inkluderade spilld dricka, bestämmande av kusinträffar, systerlig kaxighet, Emmas förstörda spettkaka, en otroligt snygg T-shirt, glatt humör, snapsvisor, sånger, tal, dans, cigarrökning, min alldeles första Gin och Tonic, tävling och allmänt festande med folk mellan 18 och 86 år - överträffade alla mina förväntningar.

Ni är underbara!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Madde P

underbart trevlig fest, min bakfylla var ENORM, tacka spriten för de, men fan vad trevligt de va:D

2008-10-13 @ 23:15:03
Flummandet kommer från: maxi

Tack för en super rolig kväll, mkt roligt att få träffa alla igen =)

2008-10-15 @ 18:26:50

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0