Black Magic

Klockan 11 imorgon ska jag befinna mig i Karlshamn. Förhoppningsvis kommer man hem med lite färg på kroppen - nej, jag ska inte sola där! Och om Nikke (tatueraren) inte hinner med mig imorgon så får jag väl köra dit om tre veckor igen, hihi... Man hoppas ju på lite färdsällskap också! Gud vad jag är pepp nu. Fasiken om det inte blir något alltså... Vill, vill, vill så himla gärna. Jag har ju redan börjat planera nästa tattoo och man vill ju gärna ha den första gjord innan man gör den andra - den kronologiska ordningens logik!

Det ska tydligen vara banankris i Japan... Totalt onödigt, men samtidigt lite roligt, vetande. Anledningen sägs vara att en ny diet blivit så pass populär så att alla japaner äter valfritt antal bananer till frukost tillsammans med rumstempererat vatten. Så vill man ha en banan får man gå upp i ottan, gärna tidigare! Men detta är dock inget vi behöver oroa oss för. Vi kan bara gå till ICA Kvantum eller något.


Nu ska jag flaxa lite med vingarna!


Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0