Froggy

Jag är precis inkommen med Freds. Jag förlorade i Scrabble, så straffet blev att rasta hunden. På vägen hem såg jag en groda sittandes mitt på gatan. Så jag knuffade in Freds i huset, hämtade kameran och sprang ut för att föreviga den lilla sötnosen!


Sicken liten prins va?!



Idag Tina varit duktig - simmat 2000 meter. Vad händer när jag är inne på min 52:a längd? En hel skolklass, om inte två, kommer och hoppar i plurret... PÅ MIN BANA! "Jävla inkräktande ungjävlar" viskade jag bubblande under vattnet. Snäll, genomgod, ett hjärta av guld-god, generös etc etc, så lämnade jag min bana som jag en minut tidigare haft ensamrätt på och intog den långsammaste banan man över huvud taget kan hitta på Tivolibadet - motionssimbanan! Men jag klarade det, hihi...



Jag är kanske pryd, men jag är värd en kaka! (Fettsnål, haha!)

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0