Jag går i pension

Tänk om man kunde säga det nu när man är i 20-årsåldern. Det hade varit så underbart. Få en viss summa pengar varje månad, plus att man kan bo hemma ett tag till och spara pengar. På så sätt kan man snabbt få ihop cash till nöje, exempelvis resor och små utflykter. Bli man arbetslös nu tycker man det blir drygt efter några månader. Vissa blir rastlösa efter bara en vecka, men den kategorin tillhör inte jag. Men nu ska ni tänka om - tänk om alla dina vänner satt i samma underbara situation! Ingen ensamhet, ingen ångest, ingen ekonomisk kris. Vilka möjligheter! Man ska ju faktiskt gå i pension medan man är frisk, hihi... Så låt vår generation göra revolt. Gå i pension, det finns ändå inga jobb!

För tillfället håller jag på med musiken till lördag. Det kommer inte bli bra, haha... Ni som dansar kommer få göra det till, för Tina okända, låtar från de tre senaste Absloute Dance-skivorna. Sen har vi ju även lite Lasse Stefanz och dylikt, så det är bara att gilla läget, vare sig ni gillar det eller inte... Gillar det alltså. Gilla... Ganska likt ordet gille. Jag gillar gille. Det gör de flesta. Gillar du andra gillare av gille eller bara själva gillet i sig? Nu flummar jag igen. Men det är ju så kul!

Kommentarer
Flummandet kommer från: clemme

NU FINNS DE INGA MER URSÄKTER=)

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3491714.ab

2008-10-09 @ 01:29:13
URL: http://superguy.blogg.se/
Flummandet kommer från: Jennie

Lazze XD kan ju bara inte misslyckas!

2008-10-09 @ 15:40:07

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0