Som ett brev på posten

Ja, som ett brev på posten damp det ner i brevlådan. Vad var det? Ett brev.

Tack kära Sven för kortet, men framförallt för brevet. De saker du tog upp, ja vissa kom jag inte ens ihåg att jag gjort och sagt. Kan det vara så att jag försökt förtränga dem? Haha... Det var synd att du inte kunde komma igår, men antar att ditt brev gottgör det!

Nu ska jag packa upp mina presenter, ta en ordentlig titt på dem och sedan placera dem på bra och passande ställen i mitt lilla kyffe.

[Si: ja]


Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0