Svindlande höjder

Originaltitel: Wuthering heights
Författare: Emily Brontë

Undrar om hon i sin bok beskrev mina skor?! Ja, för dagen idag har varit givande. Jag spatserade in till stan efter jobbets hårda slit. Började med att kolla på skor, men allt i stan ska ju naturligtvis vara gjort i skinn. Nej tack... Så vidare till nästa affär och direkt hittade jag en klänning. Det bör nämnas att jag gick 5,5 timmar i stan igår och kom hem tomhänt. Efter överenskommelse med mor åkte vi ut till Skopunkten. Kvalitén på deras skor är aningen sämre, vilket betyder no leather! Jag hittade ett par skor i rätt storlek och allt, men guw, jag har aldrig haft så höga skor innan. Låt dig inte luras, de är inte höga, bara betydligt mycket högre än vad Tinaskor i normala fall är. Stukar jag fötterna på lördag vet ni varför, haha...

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0