Schizo

Min förhoppning om kvällen innehöll en pizza från Bestguldi och en hyrd film från Hemmakväll. Hypotesen var tidigare att det skulle bli Greys Anatomy och nudlar. I praktiken kommer det nog bli Greys och en sketen clementin. Jag som ville fira att jag är ledig...

Sen har vi det här med mitt huvud. Jag börjar tro att jag är tankspridd. Visst, jag har aldrig haft lätt för att komma ihåg saker och planering vet jag inte vad det är, men det är värre nu. Jag går vilse i tankarna och detta gör att det är ännu lättare att gå vilse på gatorna. Eller något i den stilen, hihi. Är det så konstigt egentligen? Hur många personer är jag inte?!

Vi har bland annat:

Tina - den vanliga Tina som ni som läser det här känner. (Inte för att jag har någon koll på vilka ni är, haha.)
Martina - den personen mina arbetskamrater känner. Tyst, försynt och bra på att rimma. (Bara vänta ni, jag kommer börja ta betalt för tjänsterna!)
Victoria - städerskan på avdelning 63 och 64 som inte pratar med många utav personalen. Förutom Eddie då, han känner ju Victoria väldigt bra, eller?!
Matilda - chefernas månadsanställda, som inte längre orkar rätta dem när de säger fel.
Marina och Marita - hon är den som faller offer för alla dem som inte orkar lägga hennes namn på minnet eller som på grund av ren utmattning till följd av all yrkesrelaterad stress inte kan hålla reda på alla "M-nämnda" töser. De slutade faktiskt ta in timanställda vars namn började på M, just för att vi redan var så många. De är gamla och förvirrade, städerskorna, så jag klandrar dem inte!

Har jag förresten sagt att jag hittade en bild på min mobil igår? Den är tagen på toaletten hos värden för senaste förfesten. Jag har hittat ett par glasögon tydligen. Tro inte att jag tvekade en sekund på att prova dem! Mycket charmig bild.

Nu ska jag nog vila en stund till så att jag orkar med hela natten, efter det ska jag fråga pappa var mamma är. Jag är av med henne.

Kommentarer
Flummandet kommer från: sven

ehmm hmm tina, detta inlägg, finner inga ord.. jo ett jag fattar de knappt:P oj de va visst 4 ord=)way för invecklat=)

2008-10-22 @ 23:34:24

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0