Vilse i Indonesien

Jag har försökt hitta info om en massa länder för att se vart jag hade velat åka. Java, Borneo, Sumatra, Japan, Fiji, Filippinerna, Sri Lanka, Nya Guinea, Bali, Cooköarna OCH SÅ VIDARE... Det är svårt. Jag vet inte ens vad som är länder och vad som är platser, städer eller orter i själva länderna här. I'm lost!

På lördag blir det till att fira Emma. Jag har nästan fått ett inbjudningskort och jag vet att jag är med i gröna laget. Detta betyder att jag inte bara ska ha fantasilös problematik med att hitta present till jäntan, utan även ska behöva hitta gröna kläder. Men det löser sig, det gör det alltid. Kul ska det bli i alla fall!

I söndags kväll hade jag beredskapen på jobbet. Mellan 18.00 och 22.00 satt jag stel som en pinne med hjärtat i halsen. Minsta lilla ljud och jag trodde att det var jobbmobilen som ringde. Mitt psyke klarar inte sådan press, haha. Folk har skrattat åt mig för att jag var så hispig, men det ska jag komma ihåg nästa gång ni... eh... utsätts för... eh... jobbiga, jobbrelaterade jobbigheter! Hihi...

Imorgon är Pålsson ledig, wooo!

Vad göra? Får se vad som faller mig i smaken, som Per-Åke så vitsigt hade sagt.

Om 10 minuter slutar Färjan. Längtar! Den enda som är underhållande i denna makabra serie är bartendern. Haha, han är ju skön. Och vilka ögon. Jag menar inte att de är vackra, jag menar mer att de får honom att se helt galen ut - inte på ett negativt sätt dock!

Ha en rolig natt fjonkar.

Kommentarer
Flummandet kommer från: maxi

jasså ändrat bloggen :P najs hihi

2008-10-29 @ 17:45:16

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0