Woohoo

Nu är det bra, så otroligt bra!

... förutom att pappa tittar på Jerry Springer!

Igår var jag och mamma och letade efter tattootid. Vi började hos Janne. Han frågade om jag kunde återkomma klockan tolv, så jag slängde av mamma på jobbet och körde och handlade på Maxi. Efter det skulle jag hitta tillbaka till Janne... Ojojoj... Jag körde runt, runt och åter runt i stan. In i en gata, ut genom nästa. Sms:ade mamma och berättade hur vilse jag var. Hon ringde upp mig och försökte manövrera mig och bilen över telefon. Till slut gav hon upp och bad mig sätta på GPS:en... Jag kämpade med den ett tag och efter en halvtimmes virrande och irrande i lilla Kristianstad fann jag vad jag skulle.

Idag var det dags att ta nya (sim)tag! Jag hade lagom med tid imorse så det var ingen superstress-Tina som härjade i Österslöv. Snart var jag på väg mot busshållsplaten, bussen plockar upp mig och jag sitter där i godan ro. Då, out of nowhere, ploppar en hemsk tanke upp i huvudet på mig; jag har glömt badkläder. Så där satt jag, überpeppad att simma 60 längder med mina pensionärspolare på Tivolibadet, men utan bikini... Det fick bli en sallad på Trendie med Madde istället. Visst var det trevligt, men inte så motionsgivande.

Ikväll ska jag göra vegburgare. Akut hjälp behöves alltså från 19.30 och några timmar framåt, hihi...

Kommentarer
Flummandet kommer från: Evelina / Maxi

hihi ska man bli förvånad att du glömmer ngt lr =) ni kunde ha gått en lång runda i lilla k-staden!! det är bra motion ;) pöss

2008-10-03 @ 19:34:24

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0