Faktiskt gör det det

Så dåligt kör jag faktiskt inte. Visst, ibland blir jag lite stirrig, men det är när jag inte vet vart jag ska och när folk vägrar hjälpa mig hitta rätt bara för att jag ska "öva upp mitt lokalsinne"... Det är ju helt logiskt att man får panik då!

Ikväll ska jag få hyra film, men von Dell litar inte på mitt omdöme så jag måste tydligen ringa henne när jag är på Hemmakväll. Hon är så jäkla rädd att jag ska hyra tre skräckisar, hahaha!

Nu måste jag återgå till mina mer husliga sysslor. Eller återgå och återgå, kanske ska säga börja med.


Kommentarer
Flummandet kommer från: clemme

så du kör alltså dåligt vill säga?

hur går dem övande av lokalsinnet?

har de blivit något bättre än?

om dem inte litar på din bedömning så måste du vara väldigt ensidig film tittare:P

2008-09-11 @ 12:25:00
URL: http://superguy.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0