Flodhästar

Ryktet är sant. Elina vill leka med oss.

Maxi har lämnat klagomål, så jag får väl helt enkelt skriva ett inlägg ENDAST i hennes ära!

Så, Maxi... Du lämnade oss den där helgen. Ni kommer ihåg den helgen. Röj hos Erik - det sägs att vi hade roligt! Jag höll på att lasta in mina saker i flyttbilen, precis som du. Jag skulle flytta hem till Österslöv, du till Norge. En chans jag vet att du inte hade velat missa... Nu sitter du där uppe, långt från oss, med ett crappy internet och rumskamrater som snor duschen för dig. Du är saknad på alla fester; vi kan inte längre presentera dig som Maxi för någon främling som sedan får för sig att det är ditt riktiga namn. Du är saknad på filmkvällarna; det brukar alltid vara trevligt men du fattas. Du är saknad på Maxi; vem ska jag kämpa med att våga vinka åt när jag passerar bullarna? Du är saknad på kvällarna när man inte har något annat att göra än att snacka skit om alla andra. Haha, nej stryk det sista, stryk!

Som sagt, du är saknad!

Längtar tills du kommer och hälsar på oss här nere i Skåne och jag hoppas vi ses den 11 oktober, för då är det party party på dagis, hihi...



Passande bild kommer inom kort!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Maxi //

Naw vad du är söt =) började ju gråta nu ju.... saknar er alla JÄTTE MKT... ska göra allt för att få komma hem snart speciellt till den 11 för din skull.. love you gumman <3 fortsätt skriv dagbok så jag har ngt roligt att läsa när jag sitter här LÅNGT bort helt ensam...

2008-09-16 @ 21:53:10
Flummandet kommer från: madde

sorry tina kan ej komma på din dagistillställning..

2008-09-17 @ 18:38:47

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0