Ikväll börjar...

Idol.

"Det är inte samma jury... Det är ju Jihde som ska vara programledare... Det är ju bara samma sak vartenda år..." hör man många dystra röster säga. Men det bryr jag mig inte om, jag vill bara lyssna på dem som kan sjunga. Det är enda anledningen till att programmet är bra. Att få höra dessa underbara människor, med röster som varit dolda för allmänt öra så länge, det är kaka det!

Kan man göra smulpaj av plommon? Eller kan kan man ju, men blir det hyfsat gott?

Internet bråkar med mig idag. Här sitter jag och laddar upp bilder på OnOffs hemsida, för jag ska framkalla lite bilder från Bulgarien. Jag hittade ett paket med 60 gratis framkallningar och det måste ju naturligtvis utnyttjas, hihi. Så varför inte göra en tredje Bulgibok då?! Men åter till kruxet. Varje gång jag kommit relativt långt med uppladdningen (ena gången hade jag bara en bild kvar) så loggas jag ut från internet. Jag behåller lugnet och försöker övertyga inte bara er, utan även mig själv, om att jag faktiskt kan ha tålamod... Ibland... När jag verkligen anstränger mig...

Förhoppningsvis fungerar det denna gången. Vad ska jag annars göra på min semester i detta svenska skitväder?
Mihi...

Jag har förresten lärt mig vad androgyn är samt att det finns en bok som heter Alkemisten som är skriven av Paulo Coelho. Bra vetande, va?! [Blinksmiley]

Mm, har ni tänkt på det? Jag skriver aldrig ut fina små smileys här på bloggen. På MSN är jag en flitig användare av nyss nämnda figurer, men inte här inne. Antar att det har att göra med min tvångsmässiga vilja att allt ska vara skrivet helt gramatiskt korrekt, även om jag vet att jag själv bryter en hel radda med regler varje vecka. Men smileys, det går bara inte. Inte i min blogg. Kanske någon gång i framtiden, när jag leker försenad tonårsrebell. Fast vänta nu, jag är ju bara 19 fortfarande, vilket betyder att jag har hela 2,5 månader på mig att göra bloggrevolt. En dag kanske... En dag snart... För det har kliat i fingrarna på mig länge nu.

SMILEYS...

(Klart man säger dosa!)

Kommentarer
Flummandet kommer från: Anonym

Tack tina...visst heter det dosa!!

2008-09-03 @ 17:39:39

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0