Wakie Pakie

Första natten i min egen säng i mitt eget rum är över. Jag vaknade klockan 8 på grund av att en jäkla vedsnubbe från Tollarp ringde. Förstår han inte att folk kan ha semester och vill sova? Va? Hehe...

Allt blev uppackat igår, till stor del för att Madde II, nej Mamma I menar jag, ledde hela flyttprojektet. Jag hittade massor av bortglömda saker och kläder i vimlet av kartonger och rensningsprocesser.

Idag blir det stan en runda, för att sen åka hem och göra i princip ingenting.

Svarthårig
Gulhårig
Blond

Kommentarer
Flummandet kommer från: clemme

vem ska flytta vart?

2008-09-01 @ 20:18:25
URL: http://stekarbloggen.blogspot.com

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0