Måndagsknubbigt

Hades den jäkeln borde väl fan vara flintis vid det här laget. Jag menar, hur mycket hår bränner inte han om dagen?

Jag och Madde simmade idag. När vi kom dit glömde vi att köpa lås till skåpet; Madde fick gå ut igen. Vi gick upp och bytte om. Madde frågar mig om jag kunde ha nyckeln. Båda tittar sig förvirrat omkring tills Madde bryter ut i ett "Tina-för-fan-har-du-låst-in-nyckeln"-tjut. Lite flashbacks från Bulgarien när jag låste ut oss från vårt rum när jag hade bråttom in till drinken som stod på pågarnas rum! Therese Badvakt klippte upp mitt nya lås och för att förlusten skulle svida extra mycket gjorde en annan badvakt jämförelser med livets godheter som han sedan gnuggade in ordentligt i nyllet på mig. 30 kronor, som låset kostat mig, hade räckt till tre öl, två kaffe eller något annat smaskigt.

That's it!

Kommentarer
Flummandet kommer från: clemme

hahahahahaha

du är bra klantig men så klantigt trodde inte ens ja att du var=)

2008-10-01 @ 13:12:30
URL: http://superguy.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0