Före Putin - 7 bokstäver

Igår när jag och mamma var ute med Vovvs kikade vi först in genom fönsterna på dagiset. Mamma har nu gjort så tre dagar i rad, så om Villa Tidhem-familjen snart ringer polisen och anmäler planering av inbrott blir jag inte förvånad! Vår vandring fortsatte och lekte brevbärare. Fick en positiv reaktion - skönt! Bestämde med Elina (och även en exhalterad lillasyster - inte till mig - till Elina) att vi skulle ses idag. Får väl se vad som hittas på...

För att gå vidare med dagsplaneringen så blir det nog sängen tidigt ikväll. Inatt ska jag nämligen upp och iväg till Sturup. Woohoo, kanske man tänker! Men nej, det är inte jag som ska på semester. Så var snäll och säg det här tyst för dig själv: "Woohoo..." med riktigt nerstämd klang i rösten... Nej det är Herr och Fru Päron som ska iväg och jag får äran att ta hand om VILLA, VOLF & VOVVE. Där fick jag allt till det, haha...

I've got Baby Bell

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0