Loreal, where art thou?

Regnet oser ner och blixtrarna lyser upp himlen every now and then. Vi kommer direkt fran en harsalong och oj sa harligt. Mitt har mar sa bra. Jag ar nu aterigen morkharig tack vare en lombokanska (ehm, en kvinna fran Lombok alltsa), som med pensel och farg sa noggrannt reparerade mitt sa kallade har. Innan hon borjade tittade hon skeptiskt och bekymrat pa min enorma utvaxt, kammade lite och tittade sedan lite till pa min risiga (eller rysliga) kalufs. Detta beteende holl hon pa med i cirka 10 minuter, haha. Naja, haret ar superbt och Tinan ar nojd.

Vi ar nu i Lombok, vilket ni redan listat ut. Med sma, mysiga och fargglada hus langs med riktigt bra vagar puttrade vi fram i en shuttle bus innan idag. Framme i Senggigi traffade vi annu en gang Dafi, var Lombokguide. Han gav oss rabatt pa ett boende, med pool naturligtvis. Snart ska vi leta upp ett spa for lite massage om jag far valja. Imorgon blir det val den odesdigra trekkingen om Fondell far valja, haha. Let's hope not!

Eftersom jag inte lyckades gora av med mina solglasogon for nagra veckor sedan, sa behovde jag ju inte kopa nya idag... [Angel...]

Och annu ett grattis till gamla Maxi, hihi!

Kommentarer
Flummandet kommer från: malte

jag har köpt jättefula solglasögon, du kan få dem som hemkomstpresent den fjärde, när jag tänkte släpa ner dig i källaren. :) grattis till certifikatet, grattis till att du inte har någon utväxt, och se upp för tafsande massörer! :D

2009-04-18 @ 13:31:13
URL: http://yuna.bloggsida.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0