Lovina

Korre ska ga till en veterinar! HAHAHA! Okej, kanske inte, men det hade varit sa roligt!

Idag fick vi betala alldeles for mycket for att fa komma till Lovina, ett stalle vid stranden i norra delen av Bali. Pa vagen hit sag vi apor - vilda, sma, sota apor i dussintal. Det var helt underbart att se!

Igar akte Johan och Erik till fantastiska Australien. Jag hoppas att ni far en helt underbar tid dar nere, vilket jag for ovrigt ar overtygad om! Det kommer bli tomt hemma utan er. Vem ska jag nu traffa pa tisdagarna? Vem ska jag titta pa film och grogga med? Vem ska jag aka till Ahus och kopa glass med? Vad ska jag nu hitta for ursakt for att fa aka till Tollarp och Vastra Vram? Haha... Saknade ar ni i alla fall!

Snart ar det pask. Jag har aldrig sett sadan uppstandelse om denna hogtid som i Aussie. Har pa Bali finns inte en tilstymmelse till paskagg, kan vara for att de ar hinduer kanske! Vilket datum ar det paskafton? Latt att det ska firas med nagot extra gott da, hihi!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Mamma

Hej Tina!

Visst är det påsk snart. På lördag (den 11:e) går du miste om det största påskägg du någonsin fått!

Så kan det gå.

Hälsa Jossan och kram till er båda /Mamma o Pappa

2009-04-06 @ 20:14:06
URL: http://turners.blogg.se/
Flummandet kommer från: Anonym

Jag ar i Australien, har dock bara sett en valdigt skumm paskhare!!

Varfor ska hon till veterinar? Nyfiken*

2009-04-08 @ 07:39:03

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0