Parasailing

Imorse kom Dafi och hamtade oss. Det var dags for mitt livs andra parasailing. Jag fick aka sjalv den har gangen Toye! Upp i luften med oss, Korre borjade, sen jag. Hojdskracken ar ett minne blott, lika sa min extrema fobi for spindlar. Jag kan vara sa nara som en decimeter, inte illa va! Igar hade jag en bakom toalettstolen, pa Gili Air hade vi en ovanfor sangen, i Aussie duschade jag med en varje dag i Mission Beach och pa Gili Trawangan hade jag en brevid min harfargarlampa. Jag ar botad pappa, jag kommer inte skrika hysteriskt langre, jag kommer bara be dig slappa ut dem (tror jag)...

Idag ville jag dranka Korre i poolen, fan alltsa, hon sa att jag var blek i huvudet. Haha!

Imorgon har vi bokat in en tripp med banana boat, ska bli kul att prova. Resterande tid av dagen kommer troligtvis spenderas vid poolen tills dess att eftermiddagsregnet borjar.

Maste beratta om restaurangen vi var pa igar, det var en riktig lyxvariant av de vi ar vana vid. Vi stod och tittade i den relativt dyra menyn, men inget vegetariskt. Till slut fragade jag om de hade nagra ratter jag kunde ata och han springer ivag, kyparen springer ivag! Lugn, lugn... Han kom tillbaka, hihi. Och i handen hade han en annan meny, med bara vegetarisk mat, bade forratter och huvudratter. Manga valmojligheter var dar ocksa och alt lat lika gott. Kan ni fatta, jag hade EN EGEN MENY - underbart! Maten var himmelsk, likasa efterratten vi klamde. Efterratten bjod jag pa, till foljd av en vadslagning i Lovina, Bali. Korre lyckades namligen fa ner en hel vattenflaska i en liten Pringlesburk a la miniformat. Ett pris var tvunget att utfardas. Vi sokte spanning i tillvaron, hihi!

Snart kommer jag hem och det med en blek kropp och skrumplever, woo!

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0