Pizza Hut

Aterigen civilisation. Vi ar tillbaka i Kuta och det forsta vi gjorde nar vi kom hit var att rusa till Gloria Jean's, haha. Korre tog sitt alskade bananbrod och jag hittade alldeles for mycket att fylla magen med. Vi intog vara vanliga fatoljer och ratt som det ar kommer agaren och skakar hand med oss, fragar var vi har varit den senaste manaden, hur vi har haft det, om min crossaint var tillrackligt varm och sa vidare. Haha, harlig snubbe det dar!

Berlian Inn, dar vi bodde forra gangen slappte in oss nu med. Vi fragade om hon kande igen oss och visst gjorde hon det, nar jag tagit av mina flugogon. Har jag sagt att jag tagit sonder dessa solglasogonen och att jag holl pa att glomma dem pa Gloria innan idag? Det gor mig inget, de ar sa fula, men det ar bara sa typiskt.


Varfor vill Tina inte hem?

Alla flyttar fran K-staden. Tack och lov for de trofasta som stannat kvar!
Det ar sa harligt har nere.
Hemma maste man jobba som staderska.
Till hosten ar jag sakerligen arbetslos.
Sverige har samre vader.
Man har ingen som baddar sangen at en (pappa raknas inte tror jag).

Kommentarer
Flummandet kommer från: Johan

Jag kan fylla i med en hel del saker som Sverige suger pa ;o)

Men tank inte pa det nu, du har ju hela sommaren framfor dig med alla dar hemma!!! Ar inte det vart ngt sa sag!!

2009-04-27 @ 10:28:27
URL: http://freelance.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0