A Day Off

Att sola låg som prio ett, men med tanke på att jag hör regnet studsa mot marken och ser molnens dystra mörkerhet så har jag lagt det på hyllan. Nästa alternativ på listan är att åka till Malmö, men känner jag verkligen för det? Å andra sidan - känner jag verkligen för att vara hemma? Stannar jag hemma kan jag baka kolakakor, undvika godis samt fortsätta på mitt album. Det är avgjort!

Igår såg jag och Johan Harry Potter. Bredvid mig satt en ung tjej som skulle naawa, skratta falskt och kommentera allt hon såg. Riktigt irriterande. Dessutom hade hon mobilen på, med vilken hon lös mig i ögonen med. Dumma brud!

På lördag börjar min ledighet och jag har beställt sol och värme till alla 9 dagarna. Jag har absolut inga planer för veckan, men kanske vissa förhoppningar om en liten picknick.
JAG VILL PICKNICKA PÅ BALSBERGET!




Vi har extremt många roliga och fula kort från sommaren 2008, haha!


Kommentarer
Flummandet kommer från: malte

hade det inte varit för det att jag sett harry potter tidigare hade jag nästan trott att den dumma bruden intill var jag ;P

kolakakor också? du är alltför vänlig! :D tack så mkt för lunchen i går!

2009-08-12 @ 14:54:37
URL: http://yuna.bloggsida.se
Flummandet kommer från: Christoffer

Vad är det för bilder???

2009-08-12 @ 15:58:25

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0