Easy

Det var ett tag sedan sist. Jag föreslår att vi bryter isen med lite bilder från Stockholm.



Vi checkade knoppstaden genom att strosa fram på gatorna och då och då försöka hitta något i klädesväg i någon av alla affärer. Allt vi fann var dock paljettbeklädda klänningar, vulgära rosa spetsleggings och Brunovästar. Vi åt på vegetarisk restaurang, en riktig hit. På kvällen sprang vi till Gröna Lund för att se GYNNING och BERG - favoriterna inom svensk tv. Tro det eller ej, men Berg är gravid, haha. Jag lyckades få med Madde i slänggungorna och vi fick plats, som väntat. En båttur tillbaka och snart var vi på en irländsk pub och beställde cider som riktiga karlar.

Nu väntar två lediga dagar som Kritan ska spendera i solen. Imorgon kväll blir det Ted Gärdestad i Tivoliparken och jag kanske får baka. Mamma sa att Teddy var död, så fel hon har va?! Idag har jag ätit glass för andra dagen i rad, detta för att få i mig alla de kalorier jag förlorade när jag förlorade i minigolf. Jag hade en dålig klubba, det är faktiskt sant!

Nu säger jag och Bob puss och godnatt!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Erik

Kul att se att du lever i denna varlden ocksa! E det du som skuttar runder pa den forsta bilden?? haha. Kul att se att maddan ar sig lik! Det kan ju bli spannande att ga och titta pa ett spoker...glommer su inte beratta lite saker?? :P

2009-08-06 @ 03:14:11
URL: http://erikn.blogg.se/
Flummandet kommer från: Madde

Vilken härlig bild och verkligen såå roligt var slänggungorna :d om inte lite till.

2009-08-06 @ 17:49:20
Flummandet kommer från: clemme

jag är chockad verkligen chockad turner i sthlm shiit:P

2009-08-06 @ 22:51:16
URL: http://superguy.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0