A Day In Hell

Bambis skåp är tomt. Eko, eko, eko... Jag förmodar att hon behöll min extranyckel som souvenir från tiden i städcentralen. Mitt andra alternativ är att hon sålde den till högstbjudande med tanke på min berömda pengahög på golvet i skåpet. Du kommer vara saknad. Snart töms ett skåp till...

Djuren har varit aningen självmordsbenägna när jag har brummat fram längs vägen idag. 75 procent av duvorna flög mot bilen istället för ifrån den, katter låg som fastklistrade på min körbana och babyfåglar flyttade sig alldeles för sent.

Efter en dag på stranden såg jag ut som en nykokt kräfta i nyllet. Nu, två dagar senare, ser jag ut som en orm som ömsar skinn. Min förhoppning är ju att det blir sol nästa vecka (min lediga vecka), så att jag kan jobba på min bränna. Men innan ledighet kommer hederligt knegande. Om fem dagar är jag ledig - nedräkningen har börjat!


Kommentarer
Flummandet kommer från: bambi

ja vad va de för skit att jag va tvungen att lämna mitt kära skåp kommer sakna de ;) kommer sakna dej med men kommer hem å säger hej till dej :) å nycklen sålde jag till högst bjudande efter jag lagt beslag på penga högen jag blir ju student nu ;)

2009-08-10 @ 13:07:34
Flummandet kommer från: malte

Högstbjudande? Vem kan det vara? ;P Jag förstår över huvud taget inte vad ni pratar om, ho ho ho

2009-08-10 @ 17:08:51
URL: http://yuna.bloggsida.se
Flummandet kommer från: Christoffer

Usch så sorgligt, bara Tina kvar!

2009-08-10 @ 21:29:29

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0