Flying

Eftersom jag tofflar så mycket och bara planerar en skvätt, så blir det spelkväll nästa lördag. Nåde henne om hon skulle ändra sig!

Igår gjorde jag julgodis, som till en början smakade skit. Nu när de är kalla och hårda smakar de bättre. De är till och med nästan goda. Stressad sprang jag in till tv:n för att titta på Greys, men vad nu? Det var något annat skitprogram istället. Jag kände mig helt förvirrad och visste inte vad jag skulle fördriva en hel timmes tid med. Slutligen placerade jag min rumpa på golvet framför stereon i stora rummet och sjöng med i den skånska staffansvisan. Det var bara jag och de gamla frökneeleverna!

Imorgon ska jag klippa mig och det ska bli så skönt. Först måste jag dock ansa ögonbrynen - DÖ GROTTMÄNNISKA, DÖ!


Kommentarer
Flummandet kommer från: Anonym

Ahh tofflar du, vad gulligt :D

2009-12-10 @ 22:14:02
Flummandet kommer från: malte

är du blond än? är du? :D

2009-12-11 @ 21:18:21
URL: http://yuna.bloggsida.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0