Healthy Living

Jag är nyss framkommen till Västra Vram, efter en heldag i stan. Madde, Elina, Korre och jag har varit på Hälsa och Helhet och blivit bortskämda med massage och sköna bad- och bastustunder. Som tur var hade vi Toye med oss. Hon har ju varit på massage innan och visste därför hur det skulle gå till. (Haha, förlåt Elina, men det var riktigt roligt!) När vi gick var alla deras clementiner slut. Man fick faktiskt ta, tänkte jag samtidigt som glorian ovanför huvudet växte sig större och större.

Istället för att fixa kläder, hår och smink inför kvällens middag med Jonassons med omnejd sitter jag här vid datan och skriver några rader till er tappra få, som faktiskt fortfarande läser min blogg! Jag undrar fortfarande vilka ni är, så var inte rädda för att kliva ut ur anonymiteten, hihi!


Kommentarer
Flummandet kommer från: Jossan

Mm, varit en mysig dag. Tack underbaring!

2009-12-26 @ 23:14:12
Flummandet kommer från: Fridan

Du vet redan säkert att jag är en av dina stammisar (-:

2009-12-27 @ 03:03:58

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0