Flygande tefat

Igår var jag och hämtade min kamera som gick sönder i havet på vår resa. Till min stora glädje fick jag en helt annan, ny och bättre, kamera. Med fler pixlar och en beautyfunktion kommer vi trivas bra ihop, det känner jag redan nu! Beautyfunktionen ger en slät hy och skimrande ögon. Haha, det är ju rena mirakelkuren.

Jag har en flygbiljett till Australien den 2 september. Vill jag ha den är den min. Vill jag stanna hemma är det bara att slänga den. Valmöjligheter är livet! Den där filuren med gloria på min högra axel säger mig att jag ska stanna hemma. Min ekonomi är inte den starkaste i nuläget och det är trist att lämna alla underbaringar här hemma. Den där röda krumeluren med en vass treudd som sitter på min vänstra axel säger: "Åk, åk, åk, åk, åk..." Jag har underbaringar i Australien också och vädret samt atmosfären som finns och skapas av befolkningen går inte att jämföra med Sveriges. Åh, valmöjligheter... Ibland är de för många!

Solen skiner återigen på lilla Kristianstad och det ska naturligtvis utnyttjas när man är ledig.

Ni hör av mig snart igen, jag ska nämligen bli bättre på att blogga igen, hihi!

Kommentarer
Flummandet kommer från: malte

Du menar väl den där röda krumeluren med ett skitigt moppskaft, eller hur var det?

För övrigt har Satan en högaffel, det är Poseidon som har treudd, duh ^__^ Slutat dricka alkohol än?

2009-06-23 @ 18:09:48
URL: http://yuna.bloggsida.se
Flummandet kommer från: Evelina

ÅK ÅK ÅK man lever bara en gång LR?!

Dom där hemma finns kvar när du kommer hem igen och man ska passa på att leva livet medans man lever... Jobba ska du säkert göra resten av ditt liv sen när du kommer hem igen... Så jag tycker att du ska åka, även om jag hade bott hemma i skåne så hade jag tycket du ska åka :) Passa på att upplev saker.. Puss

2009-06-23 @ 20:32:54
Flummandet kommer från: clemme

du kommer nog ärligt talat vara säker på att du gjorde fel val om du väljer att stanna hemma.

så ÅK säger ja också.

och yes du måste förbättra din bloggfrekvens oerhört:P

2009-06-24 @ 00:07:55
URL: http://superguy.blogg.se/
Flummandet kommer från: Erik

Ja du vet vad jag tycker. Sa bara hoppa o se var du landar!

2009-06-26 @ 10:44:09
URL: http://erikn.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0