Step By Step

Korten jag och Korre tog på vår resa ska förvandlas till ett underbart färgglatt album. Filtreringen pågår i detta nu, men det är svårt och enormt tidskrävande. Över 2300 bilder ska minska drastiskt i antal så att de får plats i ett album. Jag är redan uppe i över 300 bilder, så risken finns att jag får göra två stycken - ett om Australien och ett om Indonesien. Som tur är så är jag riktigt pepp för att börja scrapa.

Helgen var en ledig helg, vilket betyder att jag hade tid att bada, sola, festa och slappa. Festen utspelade sig i Tollarp hemma hos Hector som fyllde år. Det blev en trevlig kväll som bjöd på sol, grillning och en del kubb (som jag för övrigt var helt fantastisk i). Jag siktar bättre efter några groggar. Det gäller dock inte bowling, där krävs enorm nykterhet om jag ska få ner kloten. Hmm... Är det verkligen kloten man slår ner? Käglorna?

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0