Sunshine

Jag har drömt om spionerande gummiögon. Man hade det först som leksak, sedan lämnade man in det till armen. Vi levde i ett väldigt övervakat samhälle. Jag och mina kompisar brukade följa ögats utveckling. Snart såg det inte längre ut som ett gummiöga, utan som ett öga i form av en bubbla som dessutom kunde blinka och hoppa sig framåt. Mitt öga var speciellt, när de nådde det slutgiltiga stadiet av sin utveckling skulle det stå M&M på ryggen på dem. Det gjorde det på alla, utom på min - så unik!

Nåja, verkligheten ser inte lika konstig ut. Antingen får jag ett vikariat till hösten eller så tackar jag nej och ser vad som händer... Måste bestämma mig väldigt snart tyvärr!

Om cirka 17 minuter ska mamma hjälpa mig att färga håret. Jag skulle inte ha det så mörkt den här gången, men hinner inte vänta tills jag kommit på hur jag vill ha det. Utväxten ska bort i alla fall. På jobbet idag fick jag höra vilket tjockt hår jag hade. Tro mig, det är minsann ingen vanlig kommentar folk ger mig, haha!

Den 24 juli lämnar jag Skåndeland över helgen, för att umgås med Madde, Hengan och deras nya stuga. Lördagkvällen är redan spikad - Gynning och Berg står på schemat. Woo, det är som gjort för mig!

Jag tycker om att gå med en blomma i handen när det är varmt ute. Det känns så somrigt. Nu fick allmänheten ta del av en parantes, hoppsan hej ja!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Anonym

Tjock hår är väl en liten lögn :D

bilden är från spelkvällen hemma hos dig förresten.

:D

2009-06-24 @ 21:59:47
Flummandet kommer från: Anonym

Finfin blogg! :)

2009-06-24 @ 22:15:08
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Flummandet kommer från: malte

rött, färga det rött!

2009-06-25 @ 15:36:05
URL: http://yuna.bloggsida.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0