The Dancing Blue

Efter ett långt avbrott här på bloggen hälsar jag nu godkväll på er igen, denna gången med blekningsmedel som smakar gift i munnen. Mycket har hänt sedan sist. Först kom Madde ner till Kristianstad, vilket innebar lite fest, lite spel, lite mat och lite gratulation. Elina skrattade åt Madde när hon sa att Europa var en kontinent, med motivering att Europa ligger i Asien, haha. Helgen efter kom Clement ner och första kvällen tog vi en runda till Biljarden. Andra kvällen försökte han dricka som en skåning, vilket inte gick så bra. Det blir ingen favorit i repris på den kvällen! Jag har jobbat, uppgraderat mig till storstäd, om än bara tillfälligt samt sovit en hel del. En aggressiv variant av det smittsamma viruset förkylnicus drabbade mig för antalet dagar sedan och jag kämpar hårt för att motstå nässpray i stora mängder.

Jag tycker nästan synd om er stackare som letat er hit varje dag trots att jag inte skrivit på säkert flera veckor - strongt, som morfar brukar säga, hihi!

Igår var det filmkväll här i Österslöv. Det blev ingen skräckis, modiga Erik som inte alls hoppar en halv meter varje gång någon rör sig i sådana filmer är ju inte hemma! Däremot såg vi I taket lyser stjärnorna. Mysig film det där... Förra gången fick vi titta på film i min lilla data, denna gången i min tv med sämsta möjliga ljud (en klar förbättring). Vad blir det nästa gång? Kanske en helt vanlig tv, faaantastiskt! Ikväll, nu snarare sagt, blir det antingen Yes Man eller en film i min nästbästa favoritgenre - Nazityskland.

Just det ja, Emmas gesäll... Håret blev så här:




Vänta bara... Aaah, det här är ju bara såå jag, haha!


Kommentarer
Flummandet kommer från: Erik

du den stilen tycker jag du skall ha alltid!! Du har ratt det ar saaaaa du!!! hahaha Tycker det ar konstigt att ingen vill se skrackisar med dig mer an jag o johan...men kul e det!!!

2009-06-07 @ 02:23:10
URL: http://erikn.blogg.se/
Flummandet kommer från: Clemme

snygg stil och ja vet ingen mer favorit i repris kanske första kvällen men inte den andra:P

2009-06-07 @ 19:50:26
URL: http://superguy.blogg.se/
Flummandet kommer från: Christoffer

Tjooo vilken tjej!! Grr ;o)

2009-06-13 @ 03:34:07

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0