Airlie Beach

Antligen ar den langa bussresan over. Vi akte hit med tva riktigt irriterande fjortisbrudar. Nar vi kom till vart hostel upptacker jag att det ar just dem tva som hittat samma hostel som mig och Korre och att det ar just dem tva som vantar pa toaletten vi ockuperar. De var riktigt trevliga, haha...

Just nu langtar jag efter en dusch. Mitt huvud ser ut som ett kapsejsat oljefartyg. En tjej som satt och at inne pa vart hostel fragade oss om det regnade nar vi kom in. Ni kan tanka er hur haret ser ut va?!

Imorgon ska vi ut och segla pa stora havet. Whitsundays nasta. Jag vet knappt vad det innebar, men det ska bli trevligt!


Kommentarer
Flummandet kommer från: Mamma

Hoppas ni får några sköna dagar ute på havet! Här tittar solen fram mellan snö och regn, faktiskt.

Finns väl hopp för Sverige med.

Kram/mamma

2009-03-14 @ 09:33:55
URL: http://turners.blogg.se/
Flummandet kommer från: Johan

Ja.... Fjortisar som Er brukar dras till varandra ;o)

2009-03-15 @ 13:05:17
URL: http://bamses.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0