Bali

Ah, jag ar i drommarnas land. Lite fattigare an vad jag hade trott, lite mer turistigt och lite mer patrangande, men FAAAN vad underbart. Vi har hittat Gloria Jean's, vart favoritcafe som har pa Bali aven erbjuder gratis internet. Inte nog med det, de har bananbrod ocksa.

Vi var pa jakt efter europeiska tamponger idag (for mycket information, jag vet), nar de aterigen haffade mig for att kolla min vaska. De sokte igenom vaskan med sadana pinnar de har vid sakerhetskontroller pa flygplatsen. Ser jag verkligen sa farlig ut? Haha...

Nej ta mig tusan, jag har inget att beratta, trivs har gor jag i alla fall och imorgon ska jag ha en ananas pa stranden!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Elina

Åhh Bali....vad avundsjuk jag är!:)

2009-03-30 @ 17:04:04
Flummandet kommer från: Mamma

Skönt att höra att ni trivs så bra. Trodde ni skulle sakna Australien jättemycket.

Fått lite solbränna nu??

Kram/mamma

2009-03-30 @ 17:37:15
URL: http://turners.blogg.se/
Flummandet kommer från: malte

Det måste vara ditt rakade huvud som gör att du ser farlig ut :)

2009-03-30 @ 19:37:18
URL: http://yuna.bloggsida.se
Flummandet kommer från: Erik

HAHAHAHA...dt är klart att du ser farlig ut!! Det är ju inte så konstigt, för du måste typ vara huvudet längre än alla där o när dom ser en som dig vill dom nog sätta grillor i huudet på dig..hahaha

ha det sup(er) o snart är man sj också på resande fot..om man nu hinner fatta det innan man åker;)

puss

2009-03-30 @ 21:37:41
URL: http://erikn.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0