Bye Bye Oz

Nu sitter jag har, i Australien, sista kvallen...

Australien har verkligen varit underbart. Underbara manniskor. Stjarnan vid lagunen har i Cairns. Snorkling. Vi har forsokt surfa och lyckades faktiskt sta upp, bara det ar en bedrift i sig sjalv. Skydivingen var helt absurt. Jag gor inte sadant, eller jo, nu vill jag. Nu har jag ju till och med lockat Malte till att hoppa bungyjump med mig. Tror hon nappade pa det ocksa...?! Vi har inte sett nagra vilda delfiner, men jag har last i Lonely Planet om Indonesien att det kan finnas just sadana firrar aven dar, hihi. Det enda jag saknar ar en tripp till Fraser Island, men man kan ju inte fa allt!

Imorgon ska vi aterigen sitta pa ett flyg. Tack och lov ska vi inte hem, det ar jag inte redo for. Singapore i tva dagar, pa hotell dessutom, darefter Java, Bali och Lombok. Atminstone ar det sa vi planerat... Tror jag...

Idag snaggade jag huvudet, numera helt rakad. Riktigt skont att se oronen sta ut fran huvudet. Ska lata det blonda vaxu ut pa nytt. Bildbevis far ni inte, jag gillar namligen att ljuga. Men ljuger jag verkligen? Mm, det ar fragan. Sug pa den ett tag!



Kommentarer
Flummandet kommer från: Erik

Du blont är snyggt!!! Men var för gjorde du en "britany"?? men jag vill se någon bild!!!

2009-03-26 @ 19:11:38
URL: http://erikn.blogg.se/
Flummandet kommer från: malte

Bildbevis, Tiny, nu! Jag vill se dina öron stå ut ifrån huvudet! >__<

2009-03-28 @ 10:40:15
URL: http://yuna.bloggsida.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0