Cairns

Idag hade jag tva extra roliga mail i inkorgen. Ett fran Madde och ett fran Maxi - underbart att hora ifran er!

Lite bilder fran raftingen som var lite for mesig, men vad fan, jag latsas som om det var riktigt macho-avancerat, sa tror ni att jag ar jattemodig, okej?!




Igar var vi pa snorklingsutflykt med en bat som hade varldens trevligaste personal. Den ena, Rob, tyckte aven att Korre var valdigt trevlig, haha! Vi simmade med stora fiskar, nej gigantiska, skoldpaddor och mycket annat. Det var en underbar dag med perfekt vader och lagom mycket anstrangning. Jag kom fram till att detta troligtvis var en riktigt energikravande dag for oss tva om man jamfor med hur vara ovriga dagar ser ut den har varen. Ni ar avundsjuka, jag vet!
[Blink, blink]




Nu ska vi till lagunen, wooo!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Mamma

Hej töser!

Ni ser ut som små, söta grodor i dräkterna!

Vad händer i lagunen, är det det SUPERHEMLIGA uppdraget?

Kram från mamma., pappa o Freddan.

2009-03-22 @ 08:25:11
URL: http://turners.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0