Coconut Fish

Jo, idag blev jag sur pa en tant i pyjamas. Vem jobbar i pyjamas? Sa bara skrattar hon nedlatande at mig nar jag skulle kopa frimarken. Pfft! Korre envisas med var underbara men alldeles for kalla air condition, sa jag har en forkylning pa G. Annars ar allt kanon. Jag har aterhamtat mig efter gardagens hopp, men det pirrar i magen varje gang jag tittar pa bilderna och oftast far jag titta en extra gang for att verkligen forsakra mig om att det ar jag pa korten.

Imorgon har vi en utflykt till Kuranda, det ar nagot med ett tag med underbar utsikt, skyrail samt vandring i sjalva Kuranda. Det later mysigt. Vi hoppas pa moln, for idag var det for jakla varmt. 34 grader igen och allt vi har gjort ar att ligga vid lagunen och sitta pa Gloria Jean's cafe och ata bananbrod! En och annan chailatte slinker ocksa ner lite da och da, detta for att variera mig mellan alla varma chokladmjolkar!

Snart ar det dags for nasta aventyr - Indonesien! Vi har kopt en Lonely Planet om Bali och Lombok och Bali ska tydligen vara rena rama paradiset for vegetarianer, sa medan Korre kommer svalta de nastkommande fem veckorna sa kommer jag leva som en kung i sin mest feminina form!

Tack for alla fina kommentarer, de uppskattas!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Johan

Lilla Sessan då ;o)

2009-03-24 @ 18:59:50
URL: http://bamses.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0