Fortsattning foljer var det ja...

Jo, sa att eh...

Jag har ett sug efter bananbrod. Ta mig tillbaka till Sydney! Jag far val noja mig med havregroten jag far pa morgonen. Det ar billigt om inget annat.

Igar kvall skamde Tina ut sig lite, men ingen vet att det var jag. Nej jag tanker inte saga B, ni far noja er med ett flummigt A. Lite kul var det...

Imorgon ska vi till Australia Zoo, detta efter Korres onskan. Som tack for detta har jag fatt aran att valja nasta film vi ser pa bio. Funderar pa att ta en romantisk komedi... Haha, je rajt!

Vill ni veta en sak? Ju molnigare det ar har, desto brunare blir jag. Jag klagar inte. Branna utan att behova pressa vid en liten pool alternativt nudiststrander - underbart ju!

Vi behover en dromtydare. Vi drommer sa jakla mycket och sa jakla osammanhangande... Vi slar snart knut pa tankarna om vi fortsatter forsoka lista ut vad de betyder, hihi...

That's it!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Maxi

Man ska alltid nämna B! Så du har redan berättat lite så det är bara att fortsätta din flummiga figur ;)

Verkar som ni mår bra och så :)

Hälsa korre puss

2009-03-10 @ 08:56:44
Flummandet kommer från: malte

Jag tror att du skämde ut dig genom att springa in i en dörr. :)

2009-03-10 @ 16:14:49
URL: http://yuna.bloggsida.se
Flummandet kommer från: mamma

Vad har du nu gjort, "tampat" på ngt?

Ska DU verkligen gå på Zoo? Hm...

Annars allt bra här hemma. Hoppas det fina vädret snart är tillbaka hos er. Här lär det väl dröja ett par månader!

Kram mamma

2009-03-10 @ 16:30:38

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0